کمیته های بیمارستان - آرشیو

#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته مورتالیتی مرکز

کمیته مورتالیتی مرکز روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته یک مورد پرونده بالینی فوتی بررسی و عوامل و دلایل مختلف احتمالی و موثر در این فرایند تحلیل ، و جهت اطلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته تغذیه مرکز

کمیته تغذیه مرکز روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته ضمن بررسی مصوبات قبلی ، مشکلات فعلی واحد تغذیه و تهیه و پخش غذا مطرح و پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته اخلاق مرکز

کمیته اخلاق مرکز روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته ضمن بررسی مصوبات قبلی ، درباره بنرهای طراحی شده همکاران درمورد حجاب و عفاف نظرخواهی و یک مورد جهت تقدیر انتخاب شد.همچنین جهت ایجاد انگیزه مثبت در همکاران در راستای رعایت هرچه بیشتر حجاب و عفاف و امربه معروف ونهی ازمنکر، پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته ورزش مرکز

کمیته ورزش مرکز روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت ۹ صبح برگزار گردید.در این کمیته ضمن بررسی مصوبات قبلی و مشکلات و موانع فعالیتهای ورزشی همکاران و همچنین بررسی توانمندی همکاران برای شرکت در مسابقات دهه مبارک فجر ، پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته رهبری و مدیریت مرکز

کمیته رهبری و مدیریت مرکز روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته ضمن بررسی مصوبات قبلی و کسورات مالی به تفکیک واحدهای مختلف و همچنین مشکلات و نیازهای بخشهای بالینی از نظر موارد اجرای فرایندها و وضعیت فعلی مرکز از این نظر ، پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته کنترل عفونت و بهداشت محیط

کمیته کنترل عفونت و بهداشت محیط مرکز روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۵ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته ضمن بررسی مصوبات قبلی و شاخصهای کنترل عفونت و همچنین مشکلات و نیازهای بخشهای بالینی از نظر موارد اجرای فرایندهای کنترل عفونت و موازین بهداشتی و وضعیت فعلی مرکز از این نظر ، پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته بحران مرکز

کمیته بحران مرکز روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۳ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته پس از بررسی مصوبات قبلی ، سناریو یک مورد بحران بصورت مانور دورمیزی بررسی و پس از طرح راهکارها و نظرات همکاران حاضر، پیشنهاداتی جهت اصلاح رویه و ارتقای کیفی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید. همچنین در این جلسه از زحمات آقای مهمان نواز در واحد انفورماتیک مرکز توسط ریاست مرکز قدردانی شد.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته راهبردی اورژانس مرکز

کمیته راهبردی اورژانس مرکز روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۲ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته پس از بررسی مصوبات قبلی ، مسائل و مشکلات بخش اورژانس و شاخصهای عملکردی و همچنین راهکارها و نظرات همکاران حاضر، پیشنهاداتی جهت اصلاح رویه و ارتقای کیفی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید. روابط عمومی بیمارستان فاطمی

ادامه مطلب