داروخانه
مسئول فنی داروخانه
خانم دکتر پ.علی نژاد
مدرک تحصیلی:فارماکولوژیست
شرح وظایف:
شرکت در کمیته دارو و تجهیزات پزشکی و اجرای مصوبات
تدوین دستورالعمل و نظارت بر اجرای صحیح آن در نگهداری، توزیع و مصرف و حفظ مستندات داروهای مخدر و گران قیمت
تهیه و تدوین آموزش های دارویی و دوره ای به صورت سالیانه
مدیریت و پیگیری فعال جهت تهیه فارماکوپه دارویی بیمارستان و به روز نمودن آن
فعال نمودن کمیته های دارو و اقتصاد دارو و تجهیزات و تجوبز منطقی دارو
نظارت بر رعایت اصول علمی در نگهداری و، توزیع و تحویل دارو و لوازم پزشکی
ارائه مشاوره های تخصصی به کادر درمانی پزشکان و مدیریت بیمارستان
بررسی و نظارت علمی بر پرونده های دارویی بیماران بستری
بازرسیهای ادواری از انبارها، استوک بخش ها ترالی های احیا به منظور اطمینان از رعایت اصول علمی
دریافت و ثبت گزارشات عوارض جانبی ناخواسته داروها
مسئول اصالت سنجی
آقای دکتر حامد رنجبر
مدرک تحصیلی:فارماکولوژیست
شرح وظایف:
شرکت در کمیته دارو و تجهیزات پزشکی و اجرای مصوبات
تدوین دستورالعمل و نظارت بر اجرای صحیح آن در نگهداری، توزیع و مصرف و حفظ مستندات داروهای مخدر و گران قیمت
تهیه و تدوین آموزش های دارویی و دوره ای به صورت سالیانه
مدیریت و پیگیری فعال جهت تهیه فارماکوپه دارویی بیمارستان و به روز نمودن آن
فعال نمودن کمیته های دارو و اقتصاد دارو و تجهیزات و تجوبز منطقی دارو
نظارت بر رعایت اصول علمی در نگهداری و، توزیع و تحویل دارو و لوازم پزشکی
ارائه مشاوره های تخصصی به کادر درمانی پزشکان و مدیریت بیمارستان
بررسی و نظارت علمی بر پرونده های دارویی بیماران بستری
بازرسیهای ادواری از انبارها، استوک بخش ها ترالی های احیا به منظور اطمینان از رعایت اصول علمی
دریافت و ثبت گزارشات عوارض جانبی ناخواسته داروها
مسئول واحد
نام و نام خانوادگی: ا. متولی
مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری
اطلاعات تماس: ۳۳۲۵ ۲۳۵۵ داخلی ۲۳۴
شرح وظایف:
1 – تهیه گزارشات مربوط به انجام امور تحویل و تحولات دارویی
2 – برآورد نیاز های دارو و ملزومات پزشکی مصرفی مطابق با فارماکوپه و پروتکل های بخش ها
3 – کنترل ورود و خروج دارو از داروخانه بیمارستان
4 – کنترل و نظارت دقیق بر انجام امور پرسنلی داروخانه
5 – تهیه داروهای مخدر و کنترل دقیق بر توزیع و تحویل آن
6 – کنترل تاریخ انقضای داروها
7 – تحویل و تطبیق داروها براساس اصالت سامانه تی تک
8 – جمع آوری داروها فراخوان شده در اسرع وقت
9 – بازرسی دوره ای از بخش ها
10 – تعریف و ثبت داروها و لوازم در سیستم
11 – کنترل روزانه قیمت ها بر اساس تعرفه بیمه ای
12 – درخواست و ثبت ملزومات در سیستم و کنترل اسناد ثبت شده در سیستم نظام نوین مالی و ارسال به حسابداری
13 – برگزاری ماهانه کمیته و ملزومات پزشکی
پرسنل واحد
نام و نام خانوادگی: م.نوحی
مدرک تحصیلی: کارشناس HIT
اطلاعات تماس: ۳۳۲۵ ۲۳۵۵ داخلی ۲۳۴
شرح وظایف:
پرینت نسخه دارویی بخشها از HIS و کنترل آنها
ثبت حواله های درخواست شده از بخش ها در نظام نوین مالی
ثبت عودتها و فاکتورهای دارو و ملزومات پزشکی خریداری شده در نظام نوین مالی
همکاری در انبارگردانی پایان سال و ثبت انبارگردانی در نظام نوین مالی
نام و نام خانوادگی: تقی محمد باقرزاده
پست سازمانی: خدمات
مدرک تحصیلی: کاردانی دارویاری
اطلاعات تماس: ۳۳۲۵ ۲۳۵۵ داخلی ۲۳۴
شرح وظایف:
پرینت نسخه بخش ها به صورت جداگانه
آماده کردن دارو و ملزومات پزشکی
تحویل دارو و لوازم پزشکی به بخش ها
دریافت داروهای مرجوعی از بخش ها
کنترل شرایط نگهداری دما و رطوبت
چیدمان دارو ها طبق تاریخ انقضاو نوع آن
نظافت محیط داروخانه و قفسه ها
کمک به انبارگردانی پایان سال
نام و نام خانوادگی:خانم ا.وقری
پست سازمانی: تکنسین اتاق عمل
مدرک تحصیلی: تکنسین اتاق عمل
اطلاعات تماس: ۳۳۲۵ ۲۳۵۵ داخلی ۲۳۴
شرح وظایف:
پرینت نسخه بخش ها به صورت جداگانه
آماده کردن دارو و ملزومات پزشکی
تحویل دارو و لوازم پزشکی به بخش ها
دریافت داروهای مرجوعی از بخش ها
کنترل شرایط نگهداری دما و رطوبت
چیدمان دارو ها طبق تاریخ انقضاو نوع آن
نظافت محیط داروخانه و قفسه ها
کمک به انبارگردانی پایان سال
نام و نام خانوادگی:محمد مهدی مولایی
پست سازمانی: مسئول فنی ملزومات پزشکی
مدرک تحصیلی: کارشناسی مهندسی پزشکی
اطلاعات تماس: ۳۳۲۵ ۲۳۵۵ داخلی ۲۳۴
شرح وظایف:
1 - نظارت بر اجرای کلیه آیین نامه ها ، ضوابط ، بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره از سوی وزارت و دانشگاه
2 - نظارت بر نحوه خرید ملزومات مصرفی پزشکی و ناظر بر کیفیت اقلام خریداری شده مطابق با کلیه ضوابط ، دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی وزارت و دانشگاه
3 - نظارت بر رعایت فرآیند خرید ملزومات مصرفی پزشکی در کلیه واحدها
4 - نظارت بر رعایت خرید ها بر اساس فرمولاری ملزومات مصرفی پزشکی مرکز درمانی/بیمارستان
5 - مسئول تنظیم ، تکمیل و تصویب لیست فرمولاری ملزومات مصرفی پزشکی مرکز در کمیته دارو و تجهیزات پزشکی مرکز و ارسال به معاونت غذا و دارو بر اساس شبکه توزیع قانونی اداره کل تجهیزات پزشکی
6 - شناسایی و استخراج اقلام مصرفی خارج از لیست فرمولاری ملزومات مصرفی پزشکی مرکز درمانی/بیمارستان و ارسال گزارش سه ماهه به معاونت غذا و دارو دانشگاه
7 - نظارت بر رعایت قیمت های ملزومات مصرفی پزشکی در صورت حساب بیمار مطابق با ضوابط ، مقررات و بخشنامه های ابلاغی
8 - نظارت بر رعایت شرایط نگهداری و چیدمان ملزومات مصرفی پزشکی در انبار و بخش ها مختلف مرکز درمانی/بیمارستان
9 - نظارت و رسیدگی به شکایات و گزارش عوارض ، نقایص و مشکلات کمی و کیفی احتمالی از بخش ها در رابطه با ملزومات مصرفی پزشکی به مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه با تکمیل فرم گزارش حوادث و مشکلات کیفی در ملزومات پزشک
10 - نظارت بر رعایت ضوابط و الزامات پیش فاکتور و فاکتور در خرید از شرکت های تجهیزات پزشکی