اموال
شرح وظایف مسئول اموال
-1 اتخاذ ترتیبات لازم جهت نگهداری و ثبت کارتهای حسابداری انبار .
-2 بررسی و نهائی نمودن صورت گردش موجودی های انبارها و همچنین مصارف انبارها .
-3 قیمت گذاری موجودی های انبار و رسید انبارها و حواله انبار و ...
-4 اتخاذ ترتیبات لازم جهت تهیه گزارش سفارش خریدها و رسید انبارها در خصوص موجودی ا بن ارها و کنترل گزارشهای مزبور .
-5 کنترل محاسبات قیمت گذاری رسید و حواله انبارها و حصول اطمینان از صحت جمع بندی حواله های انبار در پایان هرماه .
6- نترل محاسبات مربوط به هرگونه اقلام خریداری شده که قابل تحویل به انبار نمی باشد .
-7 همکاری لازم به منظور شمارش فیزیکی موجودی انبار .
-8 اتخاذ ترتیبات لازم بمنظور صورت برداری ، ثبت ، نگهداری کارتهای اموال وپلاک کوبی دارائیهای ثابت براساس «دستورالعمل دارائیهای ثابت .»
-9 صدور اسناد حسابداری مربوط به اموال .
-10 ارائه طریق و انجام محاسبات مربوط به دارائیهای ثابت فروخته شده ، اسقاط و یا بلااستفاده .
-11 بررسی دارائیهای ثابت جهت در نظر گرفتن « ذخیره کاهش ارزش دارائیها» برای دارائیهای صدمه دیده و غیر قابل استفاده در پایان سال مالی .
12-انجام محاسبات استهلاک دارائیهای ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارائیهای در جریان تکمیل شده به حسابهای مربوطه .
13- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب معاون حسابداری مدیریت که با توجه به نوع وظایف انجام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد.
نام ونام خانوادگی: محمد قدیمی
مدرک تحصیلی: کارشناس روان شناسی
اطلاعات تماس:21-04533232520 داخلی 276