حسابداری
پرسنل واحد
نام ونام خانوادگی: رسول شیرزاد
مدرک تحصیلی: کارشناس حسابداری
سمت:مسئول دفتر داری و نظام نوین
شرح وظایف:
- تهیه و تنظیم کلیه صورت خلاصه های لازم و بررسی محاسبات انجام شده جهت صدور اسناد حسابداری .
- تشخیص حسابها .
- صدور اسناد حسابداری با توجه به نظام مالی وصنعتی مدون دانشگاه .
- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور ثبت بموقع حسابها و نگهداری دفاتر قانونی .
- ارائه گزارشهای لازم به مراجع استفاده کننده .
- نگاهداری مناسب اسناد و مدارک مالی .
- ثبت و نگهداری دفاتر قانونی و تهیه تراز آزمایشی ماهانه .
اطلاعات تماس ۰۴۵۳۳۲۳۷۴۷۵
تلفن خانه: ۳۳۲۳۲۵۲۰-۳۳۲۳۲۵۲۱
داخلی: ۲۷۸-۲۵۴-۲۵۶
نام ونام خانوادگی: سید نادر قاسمی
پست سازمانی:مسئول بایگانی و رابط امورمالی بیمارستان
مدرک تحصیلی: دیپلم کامپیوتر
شرح وظایف:
- بایگانی اسناد حسابداری و تکمیل ضمائم آنها
- پیگیری و کنترل امضاهای اسناد در جهت تکمیل اسناد حسابداری
- ثبت اسناد رسیده به بایگانی در سیستم نظام نوین مالی
- ممهور نمود کلیه برگ ها اسناد به مهر شمارش و ثبت شمارش تک تک برگ های اسناد
- مراجعه وانجام کلیه امورات (خارج از بیمارستان ) با ادارات وبانک و سازمانهای بیمه گر
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از سوی مقام مافوق
اطلاعات تماس ۰۴۵۳۳۲۳۷۴۷۵
تلفن خانه: ۳۳۲۳۲۵۲۰-۳۳۲۳۲۵۲۱
داخلی: ۲۷۸-۲۵۴-۲۵۶
نام ونام خانوادگی: ایرج نجفی
پست سازمانی: متصدی رسیدگی به اسناد
مدرک تحصیلی: لیسانس حسابداری
شرح وظایف:
کلیه امورات محوله از طرف مسئول واحد و رسیدگی به اسناد مالی
اطلاعات تماس ۰۴۵۳۳۲۳۷۴۷۵
تلفن خانه: ۳۳۲۳۲۵۲۰-۳۳۲۳۲۵۲۱
داخلی: ۲۷۸-۲۵۴-۲۵۶
نام ونام خانوادگی: رضا آقالو
سمت: مسئول پرداخت پرسنلی (حقوق و دستمزد)
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت دولتی
شرح وظایف :
-1 جمع آوری و نگهداری مناسب کلیه آئین نامه ، دستور العملها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها .
-2 اتخاذ ترتیبات لازم بمنظور تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق و مساعده کارکنان .
-3 همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل دانشگاه .
-4 اخذ گواهی انجام کار ماهانه پرسنل از کارگزینی و انتقال به سیستم مکانیزه حقوق و دستمزد .
-5 اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از کامپیوتر و ارائه آن به اداره رسیدگی .
-6 تسلیم دیسکت و لیست حقوق و لیست تغییرات حقو ق ماهانه به سازمان تأمین اجتماعی و اداره امور مالیات .
-7 اخذ گزارشهای پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق .
-8 همکاری با اداره دفتر داری در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل به دانشگاه ( وام – مساعده ...)
-9 به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان .
-10 تنظیم لیست و محاسبه حق مأموریت پرسنل اعزامی به شهرستانها .
-11 تهیه لیست محاسبه تسویه حساب پرسنل .
-12 تهیه لیست ذخیره بازخرید سنوات خدمت کارکنان در پایان سال .
-13 تهیه لیست ذخیره مرخصی استفاده نشده کارکنان در پایان سال .
-14 بایگانی یک نسخه از لیست های مکانیزه حقوق .
-15 تهیه گزارش سالیانه در خصوص ریز مبالغ پرداختی حقوق و مزایا و حق اولاد - مسکن - خواربار - اضافه کاری و غیره جهت ارائه به واحد بودجه.
-16 تهیه لیست تعدیل مالیاتی در پایان سال مالی .
-17 انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب رئیس اداره دریافت و پرداخت که با توجه به نوع وظایف
اطلاعات تماس ۰۴۵۳۳۲۳۷۴۷۵
تلفن خانه: ۳۳۲۳۲۵۲۰-۳۳۲۳۲۵۲۱
داخلی: ۲۷۸-۲۵۴-۲۵۶