آرشیو اخبار

#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته ایمنی مرکز

کمیته ایمنی مرکز روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته مصوبات قبلی بررسی و در مورد شاخصهای ایمنی و خطاهای پزشکی و نتایج بازدیدهای مدیریت ایمنی بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#تسلیت

عرض تسلیت به همکاران محترم جناب آقای بدیهی و سرکار خانم قبادی

همکار گرانقدر و ارجمند جناب آقای اسماعیل بدیهی با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت والده گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم. سرکار خانم رقیه قدیم قبادی مسئول محترم بخش نروسرجری مردان ما را در غم از دست دادن مادرشوهر گرامیتان شریک بدانید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری مسابقه طناب زنی بانوان به مناسبت اعیاد شعبانیه

به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه روز دوشنبه مورخه ۲۲ اسفندماه مسابقه طناب زنی بین همکاران خانم در مرکز برگزار شد.در این مسابقه خانم زهرا خاکدل و خانم مریم پارسی و خانم النا غفاری به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

تجلیل از کارمندان نمونه مرکز و دانشجوی نمونه کشور در سال ۱۴۰۱

#اخبار_اطلاعات تجلیل از دانشجوی نمونه کشور سرکار خانم خاکدل و کارمندان نمونه در سال ۱۴۰۱ توسط ریاست و مدیریت محترم مرکز روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه سرکار خانم زهرا خاکدل آقایان حمیررضا ندیری و بهرام اسکندری

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

تجلیل از کوهنوردان مرکز

تجلیل از کوهنوردان پرتلاش مرکز به مناسبت صعود به قله رفیع دماوند در سال ۱۴۰۱ توسط ریاست و مدیریت محترم مرکز روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه آقایان بهروز دهقان و محمد شیردل و علی بهرمند

ادامه مطلب
#تسلیت

عرض تسلیت به همکاران محترم سرکار خانم دکتر و جناب آقای مهندس اسدی شریف

همکاران گرانقدر و ارجمند سرکارخانم دکتراسدی شریف جناب آقای مهندس اسدی شریف با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت پدر گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری مراسم تکریم همکاران بازنشسته در سال ۱۴۰۱

مراسم تکریم همکاران بازنشسته مرکز در سال ۱۴۰۱ ، روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه با حضور تعدادی از مسئولین در اتاق ریاست مرکز برگزار گردید.برای همکاران عزیز بازنشسته آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

تجلیل از ورزشکاران مرکز

در راستای ترویج فرهنگ ورزش و سلامت جسم ، روز پنجشنبه مورخه ۱۸ اسفند ماه از ورزشکارانی که در مسابقات دهه مبارک فجر مقام کسب کرده بودند توسط ریاست و مدیریت محترم مرکز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ادامه مطلب