آرشیو اخبار

#اخبار_اطلاعات

بازدید کارشناسان نظام مهندسی و شهرداری و میراث فرهنگی از بیمارستان

روز شنبه مورخه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی و معاون شهردار و مهندس ناظر سازمان میراث فرهنگی از بیمارستان دکتر فاطمی با هدف برنامه ریزی و جلب مشارکت و حمایت این ارگانها در راستای ترمیم و نگهداشت و بازسازی بافت ساختمانی بیمارستان بازدید نمودند.

ادامه مطلب
توزیع بسته های کمک معیشتی با عنوان کمکهای مومنانه
#اخبار_اطلاعات

توزیع بسته های کمک معیشتی با عنوان کمکهای مومنانه

تهیه و توزیع ۷۲ بسته  کمک مومنانه به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا در بین خانواده های محروم و کم برخوردار حاشیه شهر به همت پایگاه بسیج جامعه پزشکی بیمارستان دکتر فاطمی اردبیل در این امر خیرخواهانه و خدا پسندانه، به مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع)  تعداد ۷۲ بسته کمک مومنانه به ارزش تقریبی هر بسته ۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال به همت پایگاه بسیج جامعه پزشکی و با مشارکت بسیجیان و خیّرین محترم بیمارستان دکتر فاطمی تهیه و توزیع گردید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته ایمنی مرکز

کمیته ایمنی مرکز روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱/۲۲ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته پس از ارائه آمار و عملکرد بخشهای بالینی در خصوص ثبت خطا و رعایت فرایندها و شاخصهای ایمنی، در باره علل و عوامل ارتقای فرایند ایمنی مرکز بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته رهبری و مدیریت مرکز

کمیته رهبری و مدیریت مرکز روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱/۲۰ ساعت ۹ صبح برگزار گردید.در این کمیته در مورد سنجه های اعتباربخشی و چگونگی اخذ بالاترین نمرات در هر سنجه و جبران نقایص بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته دارو و تجهیزات مرکز

کمیته دارو و تجهیزات پزشکی مرکز روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱/۱۹ ساعت ۹ صبح برگزار گردید.در این کمیته در مورد روند مصرف داروها و دلایل مختلف احتمالی و موثر در مدیریت مصرف و ثبت صحیح دارو بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری جلسه هیئت مدیره موسسه حمایت از بیماران و بیمارستان دکتر فاطمی

اولین جلسه هیئت مدیره موسسه حمایت از بیماران و بیمارستان دکتر فاطمی روز پنجشنبه مورخه هفدهم فروردین ماه ساعت ۹.۳۰ صبح در اتاق ریاست مرکز برگزار گردید.در این جلسه ضمن بررسی عملکرد موسسه و مصوبات قبلی، اهداف کلی موسسه برای سال جدید تعیین و پس از همفکری اعضا موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#تسلیت

تسلیت به مناسبت درگذشت همکار گرانقدرمان آقای علیرضا پرهیزگار

باخبر شدیم همکار گرانقدرمان جناب آقای پرهیزگار جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و مسئول امور حقوقی مرکز امروز جمعه ۱۸ فروردین ماه جان به جان آفرین تسلیم نمودند.این ضایعه اسف بار را خدمت همکاران محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح آن مرحوم رحمت و همنشینی با آل طه (ع) و برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

ادامه مطلب
#تسلیت

عرض تسلیت به همکار محترم جناب آقای رضا بایرامی

همکار گرانقدر جناب آقای رضا بایرامی با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت والده گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب