آرشیو اخبار

#تسلیت

تسلیت به همکار گرانقدر جناب آقای علی اسدپور

همکار گرانقدر جناب آقای علی اسدپور همکار محترم واحد انتظامات مرکز با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت پدر گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته اورژانس مرکز

کمیته اورژانس مرکز روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ ساعت ۹ صبح برگزار گردید.در این کمیته پس از بررسی مصوبات قبلی درمورد مشکلات فعلی عملکردی بخش و تجهیزات مورد نیاز بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#تسلیت

برگزاری مراسم زیارت عاشورا

برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا همزمان با سالگرد درگذشت همکار گرانقدرمان زنده‌یاد سرکار خانم سمیه بیدار در نمازخانه مرکز پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲

ادامه مطلب
#تسلیت

تسلیت به همکار گرانقدر سرکار خانم سارا قبادی

همکار گرانقدر سرکار خانم سارا قبادی همکار محترم معاونت آموزشی مرکز با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت پدر گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب
#تسلیت

تسلیت به همکار محترم سرکار خانم معصومه داننده

همکار گرانقدر سرکار خانم معصومه داننده همکار محترم معاونت درمان با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت مادر گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب
#تسلیت

تسلیت به همکار محترم جناب آقای واثقی

همکار گرانقدر جناب آقای علی واثقی اردبیلی پرستار بخش اورژانس مرکز با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت مادر گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب