آرشیو اخبار

#تسلیت

تسلیت به همکار محترم سرکار خانم دکتر کروبیان

همکار گرانقدر سرکار خانم دکتر ویدا کروبیان با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت پدر گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته انفورماتیک و مدارک پزشکی مرکز

کمیته اسناد و مدارک پزشکی و انفورماتیک مرکز روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۶/۱۲ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته درمورد مدیریت مصرف برگه های پرونده و چگونگی تحویل پرونده ها از بخش و همچنین مشکلات و اقدامات انجام یافته واحد انفورماتیک بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

تسلیت به همکاران محترم جناب آقای عالیپور و سرکار خانم فرجی

همکاران گرانقدر جناب آقای حسین عالیپور سرکار خانم آرزو فرجی با نهایت تأسّف و تأثّر مصیبت وارده را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم. مجلس ختم مرحوم مادر گرامی خانم فرجی (مادر همسر آقای عالیپور) یکشنبه ۱۲ شهریور ماه در مسجد خاتم النبیین برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته دارو تجهیزات و لوازم پزشکی مرکز

کمیته دارو و تجهیزات پزشکی مرکز روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۶/۱۱ ساعت ۱۱ صبح برگزار گردید.در این کمیته در مورد روند مصرف داروها و دلایل مختلف احتمالی و موثر در مدیریت مصرف و ثبت صحیح دارو و انبارگردانی بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته اورژانس مرکز

کمیته اورژانس مرکز روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۶/۱۱ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته پس از بررسی مصوبات قبلی درمورد مشکلات فعلی عملکردی و تریاژ و نگهبانی بخش بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#تبریک

تبریک ریاست مرکز به مناسبت روز پزشک

"یا مَن اِسمُه دَواء و ذِکرُه شَفاء" علم پزشکی تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان، به دست انسانی دیگر است آنگاه که ذهن و اندیشه‌های پاک، تجربه و علم دست به کار شده و سلامت را به دردمندان هدیه می‌کند. پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.آنان که با شوق و رنج می آموزند تا رنج انسانها را به شوق و آرامش برسانند . خجسته سالروز میلاد فخر ایرانیان و شهره جهانیان، حکیم و فیلسوف بزرگ ابوعلی سینا را بر شما اساتید گرانقدر و پزشکان ارجمند و همکاران فرهیخته که در کسوت پر افتخار پزشکی به خدمت خالق و مخلوق مشغولید، از صمیم قلب تبریک عرض می نمایم. ضمن تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان امیدوارم ستاره‌ی زندگی و اختر دانش تان پیوسته بر دل بیماران تابیده و همواره دعای بندگان بدرقه راهتان باشد. روزتان گرامی باد دکتر حبیب حبیب زاده رئیس مرکز آموزشی درمانی دکتر فاطمی

ادامه مطلب