آرشیو اخبار

#تسلیت

تسلیت به همکار گرانقدر جناب آقای حسین عالیپور

همکار گرانقدر جناب آقای حسین عالیپور پرسنل محترم واحد نقلیه با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت والده گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب
#تسلیت

تسلیت به همکار گرانقدر جناب آقای رسول علیزاده

همکار گرانقدر جناب آقای رسول علیزاده پرسنل محترم مدارک پزشکی با نهایت تأسّف و تأثّر درگذشت والده گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای روح عزیز از دست رفته تان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با آل طه (ع) را خواستاریم.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

برگزاری کمیته دارو و تجهیزات پزشکی مرکز

کمیته دارو و تجهیزات پزشکی مرکز روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۸ ساعت ۸.۳۰ صبح برگزار گردید.در این کمیته در مورد روند مصرف داروها و دلایل مختلف احتمالی و موثر در مدیریت مصرف و ثبت صحیح دارو و اصالت سنجی و انبارگردانی و وضعیت ملزومات مصرفی و تجهیزات پزشکی بحث ، و جهت اصلاح رویه پیشنهاداتی مطرح و با نظر جمع موارد جدیدی جهت پیگیری به تصویب رسید.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

بازدید فرماندار اردبیل از بیمارستان فاطمی

بررسی اجرای طرح جامع مرمت و نگهداشت و ایجاد موزه طب و سلامت استان در بیمارستان فاطمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاه، اجرای طرح جامع مرمت و نگهداشت و ایجاد موزه طب و سلامت استان در بیمارستان فاطمی اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل به همراه رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه اردبیل، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و و نمایندگان ادارات میراث فرهنگی و دفتر فنی دانشگاه از بیمارستان دکتر فاطمی بازدید کردند.در این بازدید فرآیند اجرا و برنامه ریزی طرح جامع مرمت و نگهداشت و ایجاد موزه طب و سلامت استان اردبیل در بیمارستان فاطمی مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
#اخبار_اطلاعات

آخرین روز کاری آقای بهلول سامی

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ آخرین شیفت کاری همکار گرانقدرمان جناب آقای بهلول سامی بود.به همین مناسبت جمعی از همکاران بخش اداری از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نموده و با دعای خیر و آرزوی سلامتی و شادکامی از این همکار عزیز خداحافظی نمودند. انشاءالله در پناه خداوند متعال همیشه سلامت و شاد باشند.

ادامه مطلب